Jaialdia

Larunbatean, ekainak 8, ikasturte bukaerako jaialdia ospatu genuen. Bertan, dantza eta musika emanaldiekin gozatu genuen eta ez ikasleena bakarrik! Izan ere, irakasle eta gurasoen aldetik sorpresatxoren bat izan genuen! Gainera, urtero egin ohi dugun legez, LH6ko eta 4.DBHko ikasleak agurtu genituen.
3.DBHko ikasleek lagundutako jolasak, erakusketa, puzgarriak... Oso egun polita izan zen!

Axpi komikigilea Bizarainen

Ainara Azpiazu Aduriz, "Axpi", Komikigile, muralgilea eta ilustratzaile profesionala gure ikastetxean egon da. 2. DBHko ikasleekin Komiki tailer interesgarri bat egin zuen. Ea etorkizunean gure artetik komikilari ospetsu bat sortzen den. Edeki pasa genuen!

ZURIÑE HIDALGO IKASTETXEAN

Maiatzaren 27an, gure ikastetxean,  MUSIKARIAK IKASTETXEAN programaren barnean, ZURIÑE HIDALGO musikari eta telebistako aurkezlearen bisita jaso genuen.

Ordu eta erdiz, DBH4 eta DBH2ko ikasleekin bere ibilbideaz hitzegiten jardun zuen: bere lehen casting-ak, telebista programak, disken grabazioak.

Hemen duzue, saioaren bukaeran  atera genuen argazki polita!!

Eskola Agenda 2030ko emaitzak aurkezten

Aurtengo Errenteriako Eskolako Agenda 2030ean bi ziklotako programari amaiera eman diogu. Iaz, energiaren inguruko diagnostikoa egin genuen eta, horrekin batera, ondorio batzuetara iritsi ginen lehentasun batzuk markatuz. 2023-2024an berriz, lehentasun horietatik abiatuta esku-hartze plana diseinatu eta gauzatu dugu.

Hiru esku-hartze plan landu ditugu:oinbusaren diseinua egin dugu, energia berriztagarrien komunitate-energetikoak ezagutu ditugu, eta Bizarain BHI-k zehazki, herriko puntu ilunen azterketa egin du beste zenbait ikastetxerekin batera. Azken Udal Foroan alkateari eta zinegotziei aurkeztu diegu egindako lana eta zenbait proposamen helarazi dizkiegu.

DBH 2koak Arantzan

Pasa den astean DBH2ko hiru talderekin Arantzara joan ginen hiru egun pasatzera. Eguraldi zoragarria lagun, kobazulo batean sartu, zuhaitzetan zintzilik ibili, herritarren laguntzarekin Ginkana bat egin eta beste hainbat gauza egin genituen. A! eta gauetan… pijama jantzi ondoren… gaubela hasten zen eta horrekin batera irakasleen joan etorriak gelaz-gela ixiltasuna eskatzen, hasieran goxo eta pixkanaka gero eta haserreago…!! Nekatuta etorri gara baina bailara eta herri polit bat ezagutzeaz gain, oso ongi pasa dugu eta gainera gure arteko harremanak sendotu egin ditugu!!!

GORA BIZARAINGO DBH 2KO IKASLEOK!!!!!!

Argazkiak ikusteko esteka

Premia saretik!