¡Apuesta por la Escuela Pública Vasca!

Los centros públicos de Oarsoaldea, desde las guarderías (“haurreskolak”) hasta la Formación Profesional, ofrecemos una educación de calidad.

Nuestras escuelas están integradas en los pueblos y en los barrios, somos escuelas cercanas, y trabajamos partiendo del euskera y de la cultura vasca, abiertas al mundo, basando nuestra labor diaria en la convivencia, respetando y abrazando la pluralidad para dar respuesta a las necesidades actuales de la sociedad.  Nuestras escuelas son la base para la cohesión social de nuestros pueblos.

Mediante metodologías innovadoras, y situando al alumnado en el centro del proceso educativo, respondemos a la diversidad de nuestra realidad para no dejar a nadie atrás.

Tenemos comunidades educativas ricas, formadas por el alumnado, el profesorado, los/las trabajadores/as y las familias, cuya participación en la escuela está garantizada.

Si quieres inscribir a tu hijo/a en Bizarain BHI, puedes hacerlo del 18 al 29 de enero, tanto online como acudiendo al centro. El horario de administración es de 08:30 a 15:15. Si quieres conocer el centro, ponte en contacto con nosotros para concertar una cita.

EÑAUT ELORRIETA ETA MIKEL MARKEZ BIZARAIN BHIn.

Bi artista handi hauek, euskal gizarte eta musikaren errepasoa egin dute gure ikasleentzat. Beti ere garaian garaiko euskarriekin lotuz eta azalpen interesgarriekin lagunduta. Zuzenean, kanta bat ere eskaini digute. Luxu bat benetan!

EUSKARAREN EGUNA

Atzo, euskara eguna ospatzearekin batera, euskaraldia agurtzen hasi ginen. Hortxe gure txalapartariak eta bigarren zozketaren ikasle sarituak. Ezin ahaztu hauek ere zozketarako txartelak euskaraz hitz eginez lortu zituztela, beraz zorionak! Ikasleek azken bi saioetan egitarau berezia izateaz gain, euskara bizkotxo eta txokolatearekin goxatzeko aukera ere izan zuten.

Euskaraldiko sarituak

Euskaraldia indarrean Bizarain BHIn. Hortxe gure ahobiziak eta zozketa bidez saritutako bi ziklotako ikasleak. Zozketan parte hartzeko bolelto bakoitza, euskaraz hitz eginez lortu dute. Beraz, biiba zuek eta zorionak!

EUSKARALDIA BIZARAINEN

Bizarain BHIko kideok euskaraldiaren bigarren edizioarekin bat egin dugu. Arigunea izango gara eta gure artean euskara gehiago erabiltzeko ekintzak antolatu ditugu.
Gure komunitatea osatzen duzuen guztioi, euskararen ahobiziak edo belarriprestak izatera animatzen zaituztegu.

GEHIAGO, GEHIAGOREKIN, GEHIAGOTAN

Premia saretik!